موسسه آموزشی و پژوهشی پیشگامان تبرستان با سابقه ای درخشان در ارائه خدمات تحصیلی، آماده فروش آموزش ها و کدهای آماده به همراه توضیحات کامل در حوزه های مختلف رشته مهندسی صنایع و مدیریت می باشد.

پروژه کامل و جامع اجرای آزمون های آماری در نرم افزار مینی تب (Minitab)


پروژه کامل و جامع اجرای آزمون های آماری در نرم افزار مینی تب (Minitab)

شامل فایل word تعریف مجموعه سوالات و داده های تصادفی ایجاد شده می باشد که در نرم افزار Minitab مورد آزمون و تست آماری قرار می گیرند و نتایج کار در فایل گزارش می شود. هم چنین فایل های نرم افزار Minitab نیز ضمیمه شده است. توضیح روند آزمون در Minitab توضیح داده می شود به صورت آموزش کار با نرم افزار نیز ارائه شد.

 

....

100 داده تصادفی از یک توزیع نرمال با میانگین 80 و انحراف معیار 4 ایجاد کنید. فرض کنید داده های مذکور نمونه ایی از فشار خون بیماران مبتلا به فشار خون است. مقدار آلفا را 1/0 در نظر بگیرید.

100 داده تصادفی دیگر از توزیع نرمال با میانگین 70 و انحراف معیار 3 ایجاد کنید. و فرض کنید که این نمونه، فشار خون 100 نفر دیگر از افراد سالم است. آزمون کنید با فرض اینکه انحراف معیار دو جامعه برابر باشد، آیا متوسط فشار خون این نمونه با نمونه قبلی برابر است یا خیر؟

 


مبلغ واقعی 41,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 38,950 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1187

برچسب های مهم

کدهای آموزشی و پروژه های آماده در خصوص ​ موضوعات تخصصی رشته های مهندسی صنایع و مدیریت به فروش می رسد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما